beast of burden..

div align="center"> 2011-02-05 @ 19:37:18
Vaknade tidigt imorse och gick ovh klädde på mig osv sen åt jag frukost med dom bästa.
Efter det så begav jag mig mot centralen för att träffa mormor och morfar, vi åkte ut till skärholmen och kollade på skor till mormor, hon köpte ett par till idag.. Undra vart jag fick min skomani ifrån.. haha
Sen åkte vi över till ikea och gick där ett tag.. sen åkte vi in till stan igen.
Idag åt vi middag på samma ställe som igår och det var jättegott idag också..
Denna dag har varit bra, trots att jag fortfarande är väldigt nere.. Men jag hoppas att detta slutar bra ändå..
aja nu ska jag nog spela sims ett tag.. over and out
Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0