please dont cry, I'll wash my bloody hands and will start a new life.

div align="center"> 2011-02-12 @ 10:27:57
22a dagens bild: En bild på en tid du saknar
Kunde inte bestämma mig vilken av tiderna som var bäst..

23dje dagens bild: En bild från i sommras

Haha riktigt ugly bild.. men den får duga..


Idag ska jag hänga med Hanna ett tag sen får vi se vad som händer, hade iallafall tänkt kika på Mello ikväll.
Vaknade skoltid nu på morgonen, kunde inte somna om och blev lite smått irriterad så jag gick och duschade och nu dricker jag mitt morgon tea, Grönt tea med lite honung.
Ska måla naglarna en sista vända sen ska ajg nog vila ett tag också, är rättså trött.
Igår kväll gjorde jag istortsett ingenting.
Började med att titta på tv sen åt jag middag och det blev pasta, sen fortsatte jag se på tv och spelade lite nintendo wii sen tittade jag på parlamentet och på let's dance. Pratade lite med farmor också sen så somnade jag till shrek 2.
Nae nu ska jag göra någonting vettigt.. kanske spela lite tennis på wii:et.. :)
Peace
Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0