puss på sl.se

div align="center"> 2011-02-11 @ 07:47:40
Visste du...
att jag vill:
att det ska vara sol och inte snöstorm
att min senaste kyss: wont tell
att jag pratar: ibland om allt möjligt som ploppar upp i denna hjärna.. 
att jag inte gillar: pappas bil
att min första riktiga kyss: minns jag inte riktigt.
att jag avskyr när folk snackar: bakom ryggen på sina kompisar
att kärlek är: incomplete
att jag gillar: att åka flygplan
att sist jag grät var: för några dagar sedan
att min mobiltelefon är: Iphone
att när jag vaknar på morgonen: är jag väldigt hungrig
att idag så är jag: tröttast på jorden
att just nu tänker jag på: mat
att i natt ska jag: sova godde
att imorgon kommer jag: att träna tror jag.. 
att jag hoppas: att jag blir rik
att just nu vill jag verkligen: sova vidare..
purr3
Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0