tråååk

div align="center"> 2011-02-10 @ 19:17:20
1. Det första du tvättar i duschen? håret faktiskt
2. Gillar du kaffe? ja om icecappucino räknas.. 
3. Hur mår du just NU? sliten
4. Vad är sista bokstaven i namnet på personen du har en crush på? n kanskeee
5. Berätta om din senaste dröm? jag minns aldrig mina drömmar.. 
6. Skulle du kunna äta din favoritmat under en hel månad utan att tröttna på det? ofc. 
7. Vad vill du ha just nu? mer pengar, ett jobb och en fin bil
8. Har du räknat till 1000 någon gång? nope  
9. Biter du i din glass eller slickar du bara på den? olika.. 
10. Använder du smileys? haha ibland.. 
11. Har du träffat någon kändis? ofc
12. Gillar du keso? ja ibland
13. Vilken låt hade du sist på huvudet? i only wanna be with you.
14. Hur många länder har du besökt? 3 kankseee
15. Är dina föräldrar stränga? daddy is, mamma är bara det ibland.. men inte så ofta.. 
16. Skulle du kunna hoppa fallskärm? aldrig i hela mitt liv
17. Glittrar någonting i ditt rum just nu? nej inte det.. 
18. Brukar du hyra film? nej jag tankar
19. Var kommer du vara på lördag? inte på rätt plats iallafall
20. Var du med och upplevde när World Trade Center föll i NY? nej jag var barn då
22. Vad åt du till lunch? en kexchoklad.
23. Har du lockigt hår? ibland... om jag inte fixar det innan det torkat.. 
24. När grät du senast? för några dagar sedan. 
25. Har du gått in i en vägg någon gång? ja, då jag hade någonting annat i hjärnan och fokuserade inte.. 
26. Favoritårstid? Sommar ! 
27. Vem höll du senast i handen? vet inte.
28. Sover du med TVn på? har hittat timer faktiskt. 
29. Tycker du att du är gammal? njae.. 
30. Är du mörkrädd? ja som fan
31. Gillar du ditt liv just nu? ja ibland, ibland inte.. man ska inte klaga 
32. Har du någon gång valt att ta ett bad istället för att duscha? jajemen.. ska göra det nu 
33. Har du bra syn? nejnejnej... 
34. Var är dina föräldrar just nu? skulle gissa att dom sitter framför tvn.. eller så bråkar dom om något töntigt. 
35. Vad har du på dig just nu? svarta jeans ett svart linne och en tjocktröja
36. Vad var det senaste du köpte? en kexchoklad
37. Hatar du mer än 3 personer? hata är ett hårt ord. 
38. Använder du sushipinnar? jag äter inte sushi
40. Äger du ett vapen? ja, jag kan slåss.. 
41. Gillar du ditt hår? nej... 
42. Gillar du dig själv? ibland, ibland inte helt enkelt. 
43. Vem står dig närmast, din mamma eller pappa? mamma.. 
44. Hur ofta använder du MSN? JÄMT..
Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0